fredag 20 augusti 2010

Coola katter!

Igår efter skolan kilade Hanna med mej hem. Vi åt lite mat och slappade mest i min säng framför tvn. Syster, jag och Hanna kilade ner på Kungsmässan efter en mysse till syster eftersom hon gillade min så mycket. Så en sådan fick det även bli till henne.
Vi drog oss sedan in till stan för att vandra till Magasinsgatan där det var Håkan-covers hela kvällen och självklart alla vänner, en störtskur kom så vi bosatte oss på Kosmos för att äta och fika en stund medan regnet sakta men säkert försvann ifrån oss. Även broder Patrik kom in från ingenstans, finfint!

Vi drog oss sedan tillbaka till magasingatan, Rebecka kom, Felicia gick efter ett tag. Britta min gamla sång pedagog spelade där, underbart fint och bra. Syster, Hanna och Mikaela gick senare och efter det tog jag och Frida vagnen, jag hoppade av vid Haga kyrkan och kilade upp till Felicia.

...Galenheter,
GALENHETER
galenheter...

Jösses, en trött jag och en söt Felicia kan bli lite för mycket.
Lite för kul.
Lite och inte för mycket.
Hehe.

Aja skoldagen idag var fin, en lektion. Träffade Maj på tåget hem, hon dära är en fin en. Kilade hem och kollade tv. Syster, Far och jag åkte mot lillebrors skola, jag hämtade honom och sedan kilade vi hem till gammlamormor en stund. Nu har vi hunnit att handla och käka. Ska städa lite sedan drar jag in till stan. Sover hos Felicia/Änglabuljong/änglis inatt. Finfint!
Hanna och jag igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...