måndag 9 augusti 2010

Vardags prat, tjöt och sånt

Drog in till stan i Lördags och fikade på Dahli (stavning?) med Jeppe, Syster, Felicia, Bönan och Hanna.
Vi drog sedan ner mot centralen, Kent dånade över hela Götet, eftersom dom spelade på trädgårdsföreningen. Hanna kilade hem och vi alla andra satt längs kanalen och tjuvlyssnade. Ack så fint.
747, kärleken väntar och mannen i den vita hatten, hörde jag bland annat.

Felicia hängde med mej och Sanna/syster hem. Dom kollade på film jag somnade som alltid. Jobbade i Söndags stressigt som fan men det gick allt. Trött som jag var efter jobbet gick jag och duschade och somnade som en jävla stock.

Idag har jag sovit ut, skönt! Sedan kilade jag och syster in till stan, åt en glass på Felicias jobb samtidigt så kom Hanna bara sådär. Trevligt! Felicia fick sin efterlängtade snus, eftersom hon dagen innan glömde den hos oss.
Syster och jag kilade vidare, jag köpte en gudomligt snygg klänning och nya strumpbyxor såklart. Letade också efter hel svara converse men hittade dock inga. Ska kila iväg och kolla om jag hittar några imorgon igen. Det måste ju bara finnas, känns som om dom nya håller på att ta över. USCH! Vi drog sedan och mötte upp pappa och bilen på centralen och åkte hem till farmor.

Farmor är galen, den kvinnan går det bara inte att hata. Söt farmor.
Vi sa hejdå efter en trevlig fika och mycket tjöt. Åkte och handlade och köpte pizza. Nu sitter jag här mätt och belåten. Jonas hör snart av sej och vi går ut på promenad, mysigt!

Imorgon möter jag upp Frida på morgonen för att kila iväg på måste-uppdrag. Boka tider... Sedan på jakt efter converse, efter det bär det av till Borås. Träffa Jenni! På kvällen blir det Gbg-kalaset - Josè Gonzàles och Timo Räisänen är planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...