onsdag 18 augusti 2010

Då, nu och kommande

Igår efter skolan träffade jag Amanda och fikade. Hon hade även med sej sin lilla hund Foppa, super gullig. John kom förbi med bilen och vi satte oss på ett annat fik för en smörgås och snicke snack. Amanda och John är för fina!
Jag drog med vagnen men insåg att jag ville ha med Felicia hem, hehe. Så jag ringde henne, mötte henne samt massa andra fina flickor. Efter ett tag så kilade vi hem till henne för att hämta natte kläder och sånt och drog hem till mej.

Vi åt mat, så värt! Vego burgare, hönemacka, dressing, halumi (stavning?! Ost i alla fall), sallad och gurka. Bördi namnam säger jag bara. Oh så gott.
Mätta och nöjda la vi oss, jag kollade tv och Felicia läste. Precis som ett gift par, så mysigt!

Imorse vaknade vi och åt frukost. Kilade till skolan tillsammans, så fint. Jag hade gympa och slutade efter det, så nu har jag sovit och kollat på tvn i soffan. Slappt och skönt om man säger så.
In i duschen med mej nu, sedan möter jag upp Rebecka på stationen och vi drar oss till stan för att möta upp mer fint folk.
Till Liseberg bär det av...

... dessa fina ska vi se. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...