onsdag 11 augusti 2010

Ajaj Kapten

Igår så var dagen lugn. Trippen till Borås var mysig och bäst av allt var helt klart Jenni. Den bruden är inte att leka med, en riktig pudding. Vi fikade, stroosade runt i affärer och bara var. Vid klart i 6-tiden kilade jag på en fullsatt buss till Götet.
Väl inne träffade jag Alicia helt ensam, vi kollade en stund på Josè Gonzàles och efteråt mötte vi upp Jesper, Adam och Frida. Efter en stund kom även Bönan och Änglabuljong. Frida och Adam kilade iväg, även Alicia för att göra annat. Vi andra gick för att kolla på Timo Räisänen, men ack vilket dåligt ljud. Det värsta jag har vart med om.
Vi mötte upp Frida och satte oss på Franks och fikade. Jag och Felicia var hungriga och åt varsin räksmörgås. Mumma.
Vi åkte vagnen med Veras cykel, eftersom Frida hade lånat den. Ställde tillbaka den i säkert förvar och hälsade på Sebastian och Elias som skulle in en sväng på Cicero.
Frida kilade för att drick öl med Jimmie och Elin, Felicia och jag drog hem till Felicia. Åt lite popcorn och chips. Jag somnade fort och först. Dö trött.

Nu morgon, Elin kilade precis hem för att duscha. Felicia borstar tänderna. Vi ska in till stan nu för att leta upp ett kvitto till Felicia´s kamera så hon kan lämna in den. Sedan kommer Bönan in och vi ska kolla på Ellen Arpi dansa i nordstan kl.17.00. Efter det bär det av hem till mej för att äta och jag byta kläder. Ikväll kl.22.00 blir det Kapten Röd vid Storan.
Ajaj Kapten!

Ps. Hittade en sjömanshatt på Lindex när jag var med Jenni i Borås. 149 riksdaler och den blev min. Även ett par röda,platta, runda örhängen med guldiga ankare på. 17kr, mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...