måndag 7 juni 2010

Yeehoo!

I fredags var det studenten för många. Kilade iväg med Arpi och Rebecka, kollade på Jesper, Malin och Dayna en sväng sedan drog jag vidare och kollade på kusinen Maj såklart. Kilade hem till henne efteråt och hade en trevlig kväll. Annars så har jag jobbat hela halgen. I lördags var jag en sväng på kalas hos Emma med. Tema rosa, och jag använde min klänning som jag fick av farmor en gång, för första gången. Trevligt, trevligt var det. På hemvägen, centralen träffade jag Jonas, El jonas, långa jonas. Vi träffade sedan på Alicia och tillslut hörde även Jonas, kontra jonas av sej. Så vi var ett gäng på tåget hem. Mysigt det!

Idag har jag vart hemma, svin ont i magen och massa sånt. Vet inte hur många gånger jag har slängt mej ner på golvet och nästan svimmat. kallsvettats och ropat på pappa efter samarin. Inte alls okej. Måste till skolan imon, så något måste hända. Sitter här med blåbärssoppa och hoppas på det bästa.
Är super äcklig idag, så lite bilder från förra veckan får det bli ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...