onsdag 23 juni 2010

Visst känns det fint nu, Hurricane?

Igår var det mysigt att träffa Emilia, hon är alltid lika gullig och fin. Vi fikade, eller... Åt en macka på café Ängla. Felicia kom lite senare och det blev dags för Emilia att kila till fjällis med Nanna.
Felicia och jag mötte upp Hanna och vi drog till Liseberg. Vi slängde oss först på Balder, jösses så kul. Sedan blev det spinrock, där jag såg Erik i kön. Erik från min gamla skola i Alingsås. Spinrock var lika farlig som alltid, och efteråt pratade jag lite med Erik.
Det blev dags för att gå gasten, Hannas första gång. Killarna längstfram var stöddiga, dock inte lika stöddiga där innanför.
Dom skrek som små tjejer, jag små fnissade åt dom.

Vi kom ut och som allitd, det är inte så farligt.
Vi åt på BK, och Hanna drog hem.
Felicia fick en fågel hand, fågel hand = Felicia viftar bort en fågel som istället flyger in i hennes hand. Usch och fy. Men den blev tvättad sedan, så förhoppningsvis ingen rabies där inte ;)

Felicia och Jag åkte lisebergsbanan, kulkulkul. Sedan var det dags att ta plats för att se Daniel Gilbert. Sebastian och hans vän kom precis när det började och vi satt alla på rad på en bänk. Jesper och Adam kom även förbi, alltid lika kul att träffa folk.
Det var nn bra spelning tycker jag.

Efteråt drog jag, Felicia och Sebastian hem till Maria. Lite vin dracks, men det var dags att ta bussen mot centralen rätt tidigt ändå. Men det blev helt lagom. Sebastian och jag tjötade gött på bussen och vinkades hejdå när han hoppade på sin buss hem. Jag kilade till tåget och somnade, oh så trött jag var. Gick hem och slängde mej i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...