söndag 13 juni 2010

Felicia, Skräp, Grillning och Fika

Kilade som sagt och mötte Felicia igår på Vasaplatsen, mycket lustiga människor som var ute och vandrade på gatorna igår förövrigt.
I alla fall, bussen skulle gå en timme senare. Så vi kilade till.. ja vad det nu heter är den stora frågan?! I alla fall mitt emot jazzhuset och åt falafel, var så otroligt hungrig! Mh, så gott. Vi rullade oss sedan där ifrån och tog bussen hem till Felicia. Vi spelade gitarr, sjöng lite och kollade på film.
Ja, film. Men självklart somnade vi mycket snabbt.

Vaknade i morse av väckarklockan Inte min bästa vän, men men. Gick hem till Elin. Mötte upp Frida, Carro och Tobias. Vi träffades för att plocka skräp i diken, pengar till klassresan så att säga. Lotta kom även och vi gick runt i några timmar.
Lotta, Tobias och Carro drog sej hemåt för annat pyssel och mys. Felicia kom och vi satte oss för att grilla på Elins altan. Finfint! Korv och bröd, samt banan och choklad. Mumma, även lite cola blev det.
Felicia och jag kilade tillbaka hem till henne och kollade klart på filmen. Sedan for vi in till stan. Felicia kilade hem till sin pappa, jag mötte Hanna. Vi tog en fika, Felicia kom stax där på och joinade med.

Vagnen och tåget och bussen hem.
Här är jag och ska jobba imorgon, 12.49 bussen blir det och kanske sover över på jobbet.
Yeah yeah, sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...