lördag 12 juni 2010

Dripp dropp, dripp dropp

Har städat, men endast lite.
Det är så otroligt mycket att göra i mitt rum att jag nästan dör.
Aja, har hunnit hoppat in i duschen nu med och ska ta bussen ner till stationen om 45min för att set regnar helt galet idag. Och blåser. Usch, precis som om det skulle vara höstlov nu.
Men ack vad skönt att det inte är det.

Ska möte upp Felicia på vasaplatsen och sedan får jag se vart vi tar vägen. Elin skulle nämligen hem till Hanna, och jag med Felicia hem. Så vi kanske sammanstrålar på något sätt, eller håller oss på två olika håll. Det får vi väl se.
För övrigt, ny layout. Kollade Elins ny disagnade blogg och blev sugen jag med.

Och i morgonbitti ska klassen, dom som kan städa ute vid Elin. Så det är toppen att jag sover hos Felicia inatt, när och bra så att säga. Vi ska städa diken. Tror det kan bli rätt kul faktiskt. Jag tar med mej kameran och dokumenterar + att det blir grillning hos Elin efteråt. Så mysigt!
Solen, imorgon är du välkommen fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...