söndag 20 juni 2010

Veckan försvann i en vind

Torsdag: Hoppade in i duschen och kom även ur den, efter en lång tid. Förlåt alla isbjörnar jag är ett as.
Trippade i alla fall in till stan och träffade Felicia och Frida. Vi skuttade sedan bort mot bron, tog spårisen över bron och satt utanför i säkert 2-3/h. Det började bli kallt och Adam och hans Ellinor dök upp, så vi drog och fikade en sväng. Jag mötte sedan upp Bönan, Elin på stationen och vi gick för att kolla på The Hives.
Lite mjukporr erbjöds även i ögonvrån. Hehe... Bönan, du vet vad jag menar.
Vi drog oss tillbaka till centralen, och Elin till bussen. Jag mötte upp Mattias i si sådär 4 minuter. Vi sa hej, pussades och sa hejdå. Fina du!

Fredag: Jobbade, efter jobbet drog jag hem till Amanda Gelotte. Amanda, Jag och John roade oss under kvällen och hade det väldigt mysigt.

Lördag: På morgonen kom mamma och lillasyster till Amanda. Lillasyster stannade och vi alla drog ut på stan. Amanda hittade underbart fina saker. Regnet började ösa ner och jag gick själv vidare för att kolla runt i affärerna.
Mötte David, var med David en stund.
Drog ner till mot operan, möt dem röda skjulen och fick en glass av vänliga Felicia som stod och jobbade. Snicke snackade en stund undertiden då jag väntade på att Hanna skulle komma hem.
Drog hem till Hanna, åt underbar mat. Umgicks och hade det fint.
Tog tåget, hoppade av och stack till Alex, där även en Filip fanns. Kollade film och jag sov med Alex, hos Alex.

Söndag: Vaknade upp och drog mej sakta men säkert iväg på en morgon promenad med mej själv mot tåget.
Tog tåget, tog bussen. Somnade utanför busskuren i väntan på den andra bussen.
Vaknade, tog bussen och befann mej åter igen på jobbet.

Jobbat hela dagen och nu är jag hemma och bara är. Sitter som på nålar, tror jag dör snart. Jag är så nervös, fast ändå inte. Men ändå på något sett.
Syster och Eric kommer snart, herregud! Herre min skapare. Herre JÄVLAR! Denna veckan kommer jag bli en lyckligaste på mycket länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...