tisdag 15 juni 2010

En tripp in i den ofarliga dimman

Jobbade hela eftermiddagen/kvällen igår. Jag sov över.
Vaknade imorse och började jobba. Var i kungsbacka lite efter fem, stötte på Alicia och Madelene. Vi kilade bort mot kungsmässan, jag gick min väg och köpte en nagellack. Nagellack och nagellack, mer något genomskinligt i rinnigt format som gör att naglarna blir lite starkare.
Jag har nämligen fått lite naglar.
Men bara lite då, inte så mycket mer än lite. Men försöker nu i alla fall, det är faktiskt hemskt fint.
Gick även in på change. Hittade en röd bikini som jag la undan tills jag får min lön. Och eftersom det är 2 betala för 1, så får jag bikini trosor med. Eftersom bikini överdelen kostar 400, och trosorna 300 så är det azum att bara betala 400.
Det gillar jag skarpt.

Kilade även in på H&M.
Farligt, farligt Men härligt, härligt.
Usch, jag vet. Inget bra ställe för mej att kila in på när man inte har allt för mycket pengar. Fick i alla fall köpt en grön kjol för 100kr, samt 2 blusar; 50kr/st. Och en karta med 9 örhängen för 29kr.
Så, allt som allt idag gick på 329kr, det är inte illa det.
Men nu måste jag hålla i mina pengar fram tills jag får min lön. Dvs, innan eller efter midsommar. Surt är det!
Ska köpa ett lisebergs kort nästa vecka. För jag och Sebastian ska kolla på Hurricane, Daniel Gilbert på liseberg. + Att det kommer en massa fler bra artister, så ett lisebergs kort är alltid bra att ha.

Håller förövrigt på att dö. Syster kommer snart hem, och Eric. Wooho!
Så nu är det bara att fördriva tiden på ett bra sett. Ska jobba imorgon, ledig Torsdag. Då ska jag sitta på bron, det är West.C.R. Tjuv kika i allra högsta grad. Sedan ska jag jobba Fredag, Lördag och Söndag. Efter det är det inte långt tid kvar. Herre jösses.
Men nu är det snart dags att ta och slänga sej i sängen för en tupplur, en sov tur, en in i dimman på moln-tur innan jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...