tisdag 22 juni 2010

Skor och shorts!


Åhnej. Nu gjorde jag det igen. Man skall inte öppna dörren när det plingar för att vara trevlig, det är inte alls kul.
Kollade i nyckelhålet, ser två kvinnor och tänker. Aha, dom måste ha gått fel. Varför inte bara öppna så dom inser, aha vi gick fel ursäkta och sedan hejdå.
Men nejnej så var det ju självklart inte.
En av damerna började prata om stress, och självklart slank bibeln upp.
Åhnaaaj!
Där fick jag stå trevlig och bara lyssna, men tillslut slank det ut.
-Som sagt, jag och min pappa är inte så kristna.
-Ehe... hehe.

Tillslut så gick dom.
Tack gode gud.

Så hör jag en fnissande pappa, som dessutom har hört allt och inte orkade lyfta ett finger för att hjälpa mej.
- Jag hörde allt.
- Pappa du kunde ha hjälpt mej.
- Jag skulle gått naken förbi.
HAHHAHAH!

Jaja, så är det.
Igår fick jag i alla fall köpt mina skor. Bilden gav ingen rättvisa, men det finns ju en bild jag la upp här nedan.. Köpte även shorts på Weekday :)
Satt även med Mikaela och Felicia i slottis på kvällen, Finfint.

Gillar att vara ledig, ha sommarlov, vara med sina vänner och bara vara!

2 kommentarer:

  1. Funderade lite över om shortsen var nya när jag peta på din rumpa förut... haha <3

    SvaraRadera
  2. HAHHA Jesper, du är allt bra du. Ohyes, om dom är.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...