onsdag 9 juni 2010

Skolavslutning

Skolavslutning idag, kul. Mysigaste låten. Beirut-Nantes, och precis den jag valde. Fast vi gjorde om den, det blev fint det med.
Tråkigt bara, väldigt tråkigt till och med.
Bara res på er och gå, tänk inte så mycket.
Gör det för din egen skull, för vår skull
för allas skull.
Det är faktiskt dåligt, väldigt dåligt till och med. Och så är det med det.
Det med basta så att säga.

Efter skolan så for jag och Elin med Hanna hem, vi köpte choklad på vägen upp. Vi gjorde mackor och te. Sedan drack dom kaffe och vi åt choklad. Felicia kom efter en stund med.
Bönan och Änglabuljong for hem och jag och hanna satt mest och bara var hela kvällen, myspys! Tog tåget hem, 22.17 tåget, och nu är jag här. Snart slutar inspelningen på tvn, och då blir det drug rehab med dr.Drew.

Imorgon ska jag till vårdcentralen, så jag ska upp tidigt. Sedan vid 12 snåret ska jag snicke snacka med syster och smida planer.
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...