onsdag 3 mars 2010

Universum är ett monster

Dagen började fint. Solen sken.
Skridskorna åkte på och jag åkte som en dåre, så kul man kan ha det.
Annars var dagen lugn, vi hade kör på slutet av dagen som alltid. Jag kände peppen och fick många att dansa. Superkul, hehe. Eller över energi kanske?!
Efter skolan besökte jag Java, oj så anorluna. Pluggade som en häst, fick i alla fall lite gjort.
Psykologi arbetet lämnade jag in idag med. Känns skönt.

Och nu.. Nyss. Jag har aldrig vart så kissenödig i hela mitt liv, det var fan brutalt. Hela vägen från Göteborg till Kungsbacka. Hjälp. Total vägrar att kissa på tåget, det bara är så.
Fy fan. Tack gode gud för att jag klarade mej, och det med basta.
Usch. Aldrig mer dricka te precis innan man ska gå.

Mitt rum ser ut som fan, det är sjukt. Jag måste städa. Allt ligger överallt. På golvet, spklart. Kläder, tvätt... Svett? Haha. Eller kanske det? Tok massa saker i alla fall.
Men nu ska jag få i mej något att äta, sedan blir det tv.n.

Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...