tisdag 2 mars 2010

Den fulaste flickan i världen

Solen sken skönt idag, dagen började ju lite tokigt men blev helt okej tillslut. Tåget var knökat som aldrig förr, ett under att jag ens tog mej ut. Kom i alla fall ur tåget och knallade i solen till skolan. Kom tok försent, men det fick vara.
Dagen gick fint idag.
Vår som sagt och Håkan i lurarna, bästa vännerna och ja. Bara sådär.
Ny kurs idag med, Psykologi B. Kan nog bli bra, ska bara skriva klart mitt arbete för psykologi A nu bara.
Magen är knas, huvudet är lite knas.
Tankar far omkring.
Min mage hatar mej totalt idag, det är en sak som är säker.

Men nu måste jag fixa till läxan. Fick veta av en vän att mammsen är hemma nu med, lite lättare, lite bättre. Skönt.

Men du då? vad händer?
Och dej har jag fortfarande inte glömt. Du är då anorlunda, jag vet inte vad jag ska tro eller tycka ibland. Jag är trött på det...

Ack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...