fredag 12 mars 2010

Dagarna far omkring

I måndags for jag till skolan och kollade inte alls på 3:ornas föreställning, jag satte mej och pluggade med Hanna, Frida och Kerstin istället. Efter skolan så kilade jag in till stan, köpte en liten söt blomma med en vit/blommig liten kruka till och for upp till Mormor och Morfar. Mormor blev glad och vi åt massa god mat samt efterrätt, och tjötade. Efter någon timme så kilade jag iväg och till Frida. Vi drack lite te, sedan kilade jag hem.
I Tisdags kollade jag på 3:ornas konsert istället. Super bra må jag säga :)
Felicia var med i skolan och gjorde intagningsprovet för bild, hennes andrahansval. Vi åkte skridskor på gympan och efter skolan kilade jag hem till min underbara moder.

Och både i Onsdags och i Torsdags så har jag kilat hem till Frida efter skolan, där har vi vart ett gäng och bara tjötat, druckit te och jammat. Mysigt, mysigt!


Idag så var det skola, jag ville ingenting. Bara ligga kvar i min säng och försvinna in i dimman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...