onsdag 17 mars 2010

Skön dag

Skoldagen idag funkade bra.
Hjärt och livräddning på gympan i ca 20 min, sedan så hade jag utvecklingssamtal. Och det gick ju förvånadsvärt lugnt med. det gillar jag skarpt! På engelskan jobbade jag med Faton om Kenya, eftersom vi ska göra något skumt arbete.
Svackan kom sedan under dagen och på matten vart jag lite trött tills musiken rullade in i huvudet och jag började sjunga. Efter matten var det kör. Sedan drog jag mej hem, hem mot friheten.

Har lagat lite mysig mat till familjen min och diskat lite, samtidigt som BD plattan spelades högt.
Just nu håller jag på att ladda upp fler bilder från röda sten sen i måndags, men det går så segt.
Kanske en till liten bild här kanske?
Frida Hedberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...