söndag 14 mars 2010

Badi bado!

Hallå eller?.
Dagen idag flöt på precis som den skulle och det var lugnt på jobbet. Även om jag höll på att spy pga av bläcket (plåten) jag skulle diska av. Usch vad jag hatar skött. Men så får det vara antar jag.. Eller?! Aja. Har kollat på "Män som hatar kvinnor" med pappsen just nu. Nu kollar han på "Flickan som lekte med elden", fast jag såg ju den i fredags så ja. Data kikande för min del.
I fredags så tog jag mej en promenad med Jonas med, jag blir så rastlös av att bara vara hemma en hel kväll/dag.

Imon ska jag vara hemma, fast kanske inte hemma. Ska i alla fall träffa Milen. Kanske hinner man ta lite soliga och mysiga bilder nere vid rödasten, men det får vi ju se.


Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...