måndag 29 mars 2010

Jag lever!

OJ vad jag blev irreterad precis, om man inte förstår ska man inte lägga sej i. Inte öpnna munnen ibland heller. Eller ska man det?
Äsch, jag vill gå på en promenad, men med vemdå? Ett spöke?

I fredags bakade jag hos Elin. Drog hem till Frida och sedan kom Felicia och William. Supertrevligt. Ja super! Sedan så drog jag mej hem.
Jobbde på lördag i några timmar, 2 praktikanter var där och jag slapp att springa omking som en galning. Fint det. Men överaskande!
Efter jobbet kilade jag in till stan, det var ett fint ställe´och ett glas rödvin med mera åkte ner. Satt fint. Fina vänner.

Söndag morgonen ville jag inte vakna. Och som sockret på toppen av det var den en timme mindre pga, av vårdagsgämningen. Usch. Men allt gick fint och jag fick upp mej på mina fötter och somnade som en stock på bussen.
Jobbade lugt och fint. Och efter jobbet träffade jag Rebecka och fikade i några timmar här hemma i kungsbacka.

Idag har jag vart hemma, och nu är jag sur. Eller grinig kanske. Usch vad jag inte orkar. Men en promenad då eller?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...