onsdag 31 mars 2010

Natalie, Våfflor och trevligheter

Skolan igår var som vanligt, allt gick lugnt till. Efter skolan kilade jag hem för att äta och ladda kameran. Jag kilade ner till kungsmässan och gick in på 3-butiken och sa att jag ville bli övertalad till att ha kvar mitt abonnemang där, eftersom det inte alls lönar sej.
Jag tror dock att jag kommer ha kvar det, byta upp mej och istället få 3000 gratis sms samt samtalstid istället för att bara ha det inom 3. Kanske lönar det sej, eller vilka har ens 3, eller är det bra.
Ack jag vet inte, men det ser ut som att jag har kvar det och byter upp mej så kan jag få mej en ny telefon med. Det hade ju inte vart helt tokigt.
Kilade iväg mot expert och träffade Natalie som praktiserar där. Vi gick en promenad och fick fotat varandra lite.
(Lost brud) (Natalie)
(Min ny inköpta kofta/vårjacka/fylleknäppning)
Vi gick till coop och köpte ingredienser för våfflor, eftersom Natalie är laktos. Soja mjölk och laktosfri grädde. Men lika bra funkar det såklart!
Vi gjorde våfflor här hemma hos mej och snackade ett långt tag inne på mitt rum med rökelse tända. Mysigt och trevligt, japp japp.
Jag följde med Natalie ner till bussen och drog mej sedan till sängen och somnade som en stock till tvn. Vaknade av ett sms från en vän, sedan in i dimman igen.

---
Imorse orkade jag verkligen inte gå upp, det kändes som om någon hade kastat en stekpanna i huvudet på mej, men eftersom kom jag upp och hittade ett sms på mobilen. Jag gick upp och duschade och drog mej till skolan.
Skolan drog sej snabbt mot sitt slut och jag for in till stan. Träffade Felicia, Hanna och Frida ramlade snabbt in med. Vid 17.30 drog vi oss mot nordstan. Vinkade hejdå till Frida, jag och Felicia kilade till Apoteket där jag hämtade ut nya p-piller.

Tåget gick sakta hem kändes det som. Jag åt mat och gjorde våfflor till mej och familjen. Dvs, Lillebror och pappsen. ( För lite avundsjuka blev dom ju igår när jag gjorde det med Natalie ). Har hunnit att diska lite och prata med mammsen, eftersom jag åker hem till henne imon och kommer hem på fredag igen.
Kanske ska jag till underjorden då, men det lär vi se.
Nu ska jag ta mej ett glas soja mjölk och sova eller något.

3 kommentarer:

  1. Vart har du köpt den jackan och vad kostade den ? mycket niice :)

    SvaraRadera
  2. En anonym, så trevligt. Trode inte att någon hängde här, utan att jag skrev för mej själv. Hoppas du kollar hit igen då. På vero moda i nordstan har jag inhandlat den fina :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...