söndag 7 mars 2010

Final?

Woop woop. Är hemma, jobbet gick fint. Åh så gott det är med mat, kan vara der bästa med att jobba på resturang. Helt klart.
Nu ska jag slänga mej på soffan, ska kolla på projekt runway sedan. Tror närmare bestämt att det är final idag. Wooho.
Sedan så måste jag ju plugga.. Suck!
Jag är förvirrad, men rätt lugn. Känns lite små bra.
Så länge det varar så.

Idag fyller min mormor år med, så grattis till henne. Imon är det syrrans tur. Åh vad jag vill ha syster hemma. Men till sommaren så.. Åh vad jag hoppas och längtar.
Drar mej hem till mormor efter skolan imon för att säga grattis i alla fall. Efter skolan på tisdag åker jag nog till mor.
Och i veckan ska jag kolla på flickan som lekte med elden, eftersom jag har lånat den av min chef.
I helgen blir det nog jobb, men pengar som sagt.


Mellan dessa brudarna står det i mellan ikväll på projekt runway!

2 kommentarer:

  1. Jag ska kolla på inspelningen imorgon bitti! Du får inte tala om i förväg! :D

    SvaraRadera
  2. FAAAN ELIN! Jag vill ju diskutera!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...