måndag 15 mars 2010

-

Dagen har ju vart helt underbar. Pratade lite med min syster och hoppade in i duschen förut, sedan kilade jag in till stan. Mötte upp Frida och Hanna. Sedan sprang vi på min gitarrlärare David. Den filuren, han är ju för skön. Vi knallade vidare och tog vagnen bort mot havet.
In på macken en sväng och sedan ner.
Jag tog underbara bilder och solen värmde där vi satt i lä. Oh så fint.

Frida och jag stack sedan hem till Milen, Hanna skulle iväg för att rida. Efter ett tag så kom Elin och Felicia och vi tjötade en del. Alltid lika fint.

Men nu är jag hemma och kollar på den sista filmen "luftslottet som sprängdes". Oh vad det är spännande. Har pausat lite för att värma mat och för att pappa skulle ta upp tvätten. Sedan då jävlar drar det igång igen. Jag är på hel spänn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...