fredag 17 juli 2009

Spontant!

Galenpanna!...
Det är skönt att det händer spontana saker ibland. Det är faktiskt underbart, det gäller bara att släppa på sina gränser lite och njuta av livet. Det tror jag i alla fall.

I tisdags for jag hem till Alex i lindome, vi åt glass, drack öl och badade. Kollade på världens roligaste serie. Jag skrattade som bara den. Haha! Underbart kul. Sov över där och for in till stan på onsdagen.
Kerstin ville träffas för att hon och alex skulle åka till paris dagen efter, alltså igår.
Frida och elin var såklart oxå med. Vi fikade och tog det lugnt. På kvällen stack frida med mej hem. Vi mös ute på min balkong med ljus, chips, sprite och chai tea. Helt underbart. Frida sov över och igår morse gick vi upp. Åt super goda mackor och drog oss in till stan. Jag köpte byxor. For till millie´s. Sedan stack jag, frida och elin med milen hem för att umgås och milen färgade elins hår. Superfint och super mysigt.

Idag har jag jobbat. Imon ska jag jobba, så som söndag. Vet inte vad jag ska göra nu, om jag ska vara hemma eller inte. Känner mej lite trött. Jobbet gör så att jag blir stressad tror jag. Får ju nästan magkatarr.. Huh, jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...