lördag 25 juli 2009

24 juli

Vaknade upp brevid en trött alex, Inte så konstigt i och för sej. Drog mej upp ur sängen och fick på mej lite kläder. Vinkade hejdå till Alex och stack ner till stationen. Skickade ett morgon sms till fridisen och kände mej trött. Tog tåget till Kungsbacka, vidare med buss till frillesås. Och från frillesås till väröbacka en annan buss. Framme på jobbet var jag sjukt trött. Åt frukost och började jobba.

Underbart, hej och välkommen magkatarr. Det var längesedan vi sågs. Kul att ses. NEJ!

Klämde i mej lite tabletter och mådde lite, men bara lite bättre. Senare på eftermiddagen så kom mormor, morfar och morbror och åt på mitt jobb. Riktigt kul.
Någon halvtimme senare kom mamma och lillebror fille. Mamma kollade på en soffa hon kanske ska klä om, eftersom hon är möbeltapetserare. Awsome!
Jobbade klart och stack hem med 17.50 bussen. Var hemma en timme senare. Kom hem och hoppade in i duschen. Jösses vad skönt.

Resten av kvällen spenderades framför datan. Snackade med Hugo, frida, gabriel, kertsin, elin och någon mer skulle jag tro. Var ute en sväng på balkongen och spelade gitarr också.
Somnade som en stock strax efter 00.00-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...