söndag 12 juli 2009

11 juli

Igår var det fest på millies, för att dom ska snart stänga och lägga ner. Många var där och vi hade det trevlig som bara den. Efter stack vi (Fesk + adam och felicia) hem till kerstin där det var lite "efterfest". Vi drack tea, åt lite och snicke snackade en massa. Vid 3-tiden gick vi oss la oss.

Nu i morse gick vi upp vid 9-tiden. Elin och felicia skuttade bort till nils och tog bussen hem. Kerstin och jag hängde i fönstret och adam bara var. spelade lite gura och sånt.


Efter en stund var det dags för att kila till centralen, till kungsbacka, till frillesås och till väröbacka för att jobba. Hard work!

Efter jobbet skulle jag ta bussen hem. Men vad händer? Bussen är sen, så efter 20 min började jag gå. Efter som nästa buss skulle gå vid 23-tiden och klockan var 18,30. Viste att det skulle gå en buss från frillesås vid 20,00 så ja. Hoppades att jag skulle hinna med den. Sedan började det regna med, och jag som var göra trött blev svin sur. Tillslut kom min bästa pappa och plockade upp mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...