söndag 12 juli 2009

Dumma mage!

Gick upp inatt. Vet inte vad det är med min mage med hade sån jävla kramp!
Sprang upp för att jag trodde jag skulle spy. Jag typ halvt svimmade, kallsvettades och somnade på toalett golvet, vaknade upp och spydde. Usch, in i sängen och lägga sej i fosterställning. Magen gjorde för ont annars.
Fan jag fattar inte vad det är med den, tog en novalucol? förut, ifall det är magkatarr. Ringde min chef i morse och sa att jag inte kunde jobba. Så dom fick stänga idag :(

Men jag har faktiskt jobbat tisdag-lördag. Det är en hel del och egentligen på tok för mycket.
Har fortfarande ont i magen, men nu ska jag ta och laga lite mat hade jag tänkt mej och kolla på tv. Imon vill jag vara med fesk, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...