måndag 13 juli 2009

Frida min kära!

Dagen har vart sjukt mysig.
Jag upp och åt lite. En kopp tea var ett måste och jag mådde fint. Började städa lite i mitt rum, eftersom det såg ut som skit. Pappa hjälpte till att fixa mina högtalare lite och det lyssnades på hög musik. Melody club! Var ju faktiskt och kollade på melody club i torsdags i borås med frida och elin. Sjukt bra. Lyssnar la kanske inte allt för mycket på dom, men jävlar så bra det var.

I alla fall städade jag hela mitt rum, så nu ser det bra ut. Wooho. Jag duschade och åkte in till stan. Träffade käraste frida som planerat. Vi gick in på ett ställe där hon köpte nytt örgänge? till sin uttöjning. Leopad mönster, mumma! Vi fick även kollat på lite kläder och frida inhandlade stiliga saker.
Vi åt thaimat i kungsports parken och bara myste. Fixade en födelsedags present till fridas pappson som fyller år imorgon. For hem till frida och spelade gitarr. Och nu, här kommer det!

Dagens gärning: Hjälpte en man helavägen från fridas port ner till spårvagnen. har var blind så han höll i mej. Mycket trevlig man. Så söt. Han var säkert 65+. Men han tackade mycket och var glad för hjälpen. Det gjorde mej glad!

Frida och jag tog spårisen ner till centralen, och jag åkte hem. Träffade jonas och hans flicka här i kungsbacka. Eftersom tåget var sent och dom hade missat bussen hem så snackade vi en hel timme. trevlans!
Nu är jag hemma. Snikke snackar med min kära syster :) Älskar dej.
Dagen har vart bra och jag är nöjd och glad.

Puss

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...