måndag 27 juli 2009

27, måndag änna!

Idag for jag in till stan. Träffade brudarna samt felicia, alex, jimmie och hanna. Var ju på millies så, såklart var johan och milen där. Vi fikade, spelade yatzy och snackade en massa. Vid halv sju tiden stack jag till Donken där jag träffade Lisa och Johanna. Sjukt länge sedan jag såg dom. Känns tråkigt sådär att ses så sällan. Men det blir la så antar jag, om man bor långt ifrån varandra och inte har riktigt samma umgänge.

Jaja, stack hem med tåget. Var på willys en stund och har packat nu inför imon. Vi åker vid 09.07 och kommer hem på söndag någon gång efter 16.00 - tiden. Så kommer vara borta för ett tag. Imon då jävlar! Wooho


Jag vet att det är svårt. Jag älskar dej och jag hoppas verkligen att du vet det. Du väljer vad du än vill göra. Det är ditt val, bara ditt. Glöm inte det. Ring om det är något, okej? Vi finns alltid här. Och du vet vem du är. Älskade lilla bönan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...