måndag 27 juli 2009

24 - 26 Juli

I fredags for jag in till stan som sagt och mötte frida. Sedan mötte vi patrik, hans vän alex och magnus en sväng. Elin kom och vi stack till Ö&B för att inhandla lite inför emmaboda. Efter det stora äventyret på jackt efter saker stack vi hem till frida.
Felicia, Kerstin, Alice och Olivia kom.
Vi satt ute på gården och spelade gitarr, drack tea och hade det mysigt värre. Alla drog sej runt oo-tiden och jag och frida satt kvar. Vi drack tea och pratade hela natten. Kolckan gick och vid 5-tiden kom vi på att vi skulle gå och lägga oss.
Vi kollade på miami ink och somnade som stockar.

Vaknade upp igår runt halv 2 tiden. Åt mysig frukost ute och stack in till stan för att träffa kerstin. Fick inhandlat en söt klänning, ett par skor för 50 kronor, då blir min plånbok glad. Samt lite andra saker. Vi satte oss på.. Ja Avenyn. Evas paley? eller vad det nu heter?
Kerstins alex kom för att fika med oss. Kerstin och alex droppade av och herr Jimmie kom och var med. Supersöta!
Kvällen gick till sitt slut och jag åkte hem med sjutton över elva tåget. Knallade hem. Somnade framfrö soffan och i morse runt halv sju vaknar jag. Och är i soffan :O
Helt förvånad blev jag. Men men, sånt händer.

Nu ska jag kolla vad jag har och inte har. Ta fram väskan samt andra saker som ska med imon. Sedan bär det av till Millies och träffa några. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...