söndag 5 juli 2009

Party party!

Haha, så mycket galna saker som kan hända.

Torsdags, Stack till stan och träffade Frida. Sedan till centralen, mötte upp Elin och vi fixade emmaboda tåg-biljetterna. Känns underbart bra. Vi drog oss tillbaka till Frida som satt på Millie`s. Somnade på soffan en stund, men sedan upp på benen igen för en macka och kila till centralen. På centralen mötte jag upp Anneläj och Mayday. Efter ett tag kom även käraste dayna. Vi drog oss bort till Stars`n`bars och smutta godheter sedan var det dags för Bd-premiären.
Kilade in och hittade bra platser. Sandra och Rebecka kom och satte sej brevid mej också :) Såg Gabriel lite längre upp, men hoppades på att kunna säga hej senare.
Filmen började. Det var fint, jag rös och mitt vänstra öga levde sitt eget liv. Självaste Henrik och resten av bandet var även där. Lite små kul måste jag tycka. Även om alla yngre, om man nu får säga så?Ja. ställer sej upp för att ta bilder och ser lite hysteriska ut. Hjälp, pinsamt!

Efter filmen drog jag mej ut och med Sandra och Rebecka till Bk. Sandra var hungrig och jag och Rebecka köpte glass. Gabriel härde av sej och vi kilade bort till honom för att vi inte satt så långt ifrån varandra. Resten av kvällen spenderades utanför stars´n´bars med prat och trevligt folk.
Sedan var det dags att kila sej hem och sova.

Upp och jobbade i fredags. Värmen vill verkligen döda mej på jobbet.
Sedan efter jobbet for jag in till stan. Träffade frida på..? Ja vart kan det nu vara? Millie`s såklart. Sedan kom Kerstin och hennes alex. Vi drog oss bort till rödasten och spenderade resten av kvällen där med Hjalmar, hilding, emma, elmer och michaela. Kanske en folkis eller två var med i bilden med.
Igår jobbade jag dagen med. Eller rättare sagt 8h och 45min. Snacka om långpass, inte viste vi att det skulle bliså mycket. Värmen dödade mej ytterligare än en gång.
Efter jobbet hoppade jag in i duschen och min kära jobbarkamrat fredrik hämtade upp mej. Vi drack myspys och kilade på en "by" fest. Buggade järnet och jag kom hem runt halv 2 på natten.

Skulle ju sova över på jobbet, på soffan. Skulle ringa min chef när jag var utanför och ville komma in. Men smart som jag är så knackar jag på husvagnen som står utanför. Vi hade två holländare på besök. Någon knackar tillbaka, Thomas knackade tillbaka och jag kilade in. Levde party i husvagnen och snackade en massa. Även om dom hade sovit en halvhitteoch var göra trötta. Sedan så gick jag och la mej där.. HAHA!
Siri hjärta Robin och Thomas, the best holland people.
Så jag kilade upp i morse, självklart råkade jag väcka robin. Men det var ju inte så konstigt. Kilade upp och ringde ner min chef. Inger bara skrattade åt mej och mitt sms jag skickade inatt "jag sover med håländarna, väck mej imogron."
Haha, ibland är jag underbart bra på att stava.

Jaja, jobbade mellan 11 - 14 idag. Det var lagom. Sedan åkte jag med min chef till landvetter och vi lämnade av hans bror som skulle hem till holland. Sedan körde min chef mej hem. Och nu här hemma har jag tamejfan bara sovit. Och Jävlar vad det är varmt.
Underkläder är min stajl just nu.

Imon är jag ledig. Wooho. Sedan jobbar jag hela veckan.
bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...