onsdag 1 juli 2009

Eftermiddag kväll, Idag med Hun

Mer inlägg om igår...

Efter jag hade vart med frida stack jag som planerat till Alingsås. Mötte Amanda.
På kvällen drack vi och åt gott nere på hennes brygga. Vi var även ute en sväng och rodde med hennes båt.


Imorse gick vi upp. åt frukost och gick ner till bryggan. Badade och solade, första gången för min del. Blekfis och Badkruka, usch!
Vi gjorde oss i ordning och stack in till Alingsås. Kollade kläder och jag fick köpt mej lite :) Sedan så var det dags för amanda att klippa sej och jag stack till stan. Träffade Frida på Millie`s och vi tog en macka, sedan var det dags att kila hem för att tvätta. Tvätta som jag gör nu. Pratar även med min kära syster :) Och hennes man Eric fyller år idag, så happy birthday!

Jaja. Nu ska jag hämta tvätten, kolla tv. Kanske blir det mys på balkongen med ljus, bd och ensamheten sedan oxå. Men det får jag se om jag orkar.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...