torsdag 27 augusti 2009

High drama

Hejsan hoppsan. Klippte en liten söt mulle lugg igår, och känner mej mycket nöjd.. Tror jag ( Fast inte klippte jag då.. Frisören). Elin blev helt jävla stört fin med sin sidecut :)

Veckan har vart okej. Igår på gympan så var vi ute och joggade 4,5km. Känner mej nöjd med min insatts :) Sedan så hände inte så mycket mer igår.. Elin kilade omkring med mej på stan, och vi hittade en jätte fin och gosig ny plånbok till mej. Yamme! En t-shirt, strumpbyxor och knästrumper. Sedan så for jag hem med tåget kvart över 7. Träffade felicia, (en teater tjej som går i ettan) Bor även i kungsbacka hon med, så vi tog en kopp te och tjötade gött länge.

Idag så var det skolan, efter skolan in till stan. Millies som vanligt ;) sedan så gick jag och köpte hårfärg. Stack till centralen och mötte simon. Vi gick omkring i götet och tjötade, skrattade och hade det mysigt. Har faktiskt inte träffats på ett år, helt galet. Men ja, så var det. Tack simon för en go dag. Vi får träffas lite oftare nu änna.
Kilade hem med kvart över 7 tåget idag med. Har ätit räkris, och fyfan vad gott! Så nu sitter jag här framför datan. Försöker hitta jävla noter. Jag hatar noter, eller nej det gör jag inte alls. Men förstår dom inte och kan inte hitta en låt där noter är med. GÖR MEJ GALEN. För jag ska skicka en låt till min lärare samt noter nu. PRECIS NU. För snart är det helg och på måndag ska vi gå igenom den på lektionen. Åh, någon som har någit tips kanske?

Imon ska jag hem till mammsen, ska bli underbart. Har inte träffat henne sen vi var i varberg. Precis innan emmaboda. Ett tag sedan. Blir alltid så, usch. Men ska i alla fall färga håret och kommer hem på lördag igen. Eller kommer hem och kommer hem... Ska hem till kerstin på mys "middag, picknick,party". Ska bli mycket trevligt. Kommer kanske hem på kvällen i och för sej. Sedan på söndag får jag se vad jag vill göra. Det tar vi då. Just nu behöver jag ta en dag i taget. Känner mej lite upp och ned.

Kort på min frisyr och hårfärg kommer nog sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...