onsdag 5 augusti 2009

3 - 5 aug

Efter emmaboda har allt vart bra. Dagen efter ( 3 aug ) stack jag in till stan, Träffade Hanna, Jimmie, Frida, Nanna, Henrik och Ziggy. Mycket trevligt! Vi fikade och sedan stack alla. Jag och frida var kvar och drog oss till millies där Hilding, Alex, Felicia och Kersberry var. Vi snackade men det var dags för mej att dra mej på kvällen. Dog med Felicia till centralen och köpte godis eftersom en alex önskade det. Satte mej på tåget och drog hem till alex, vi kollade på film och la oss. Igår så gick jag upp efter knappt 3-timmars sömn. ( 4 aug ) Drog mej upp ur sängen och knallade ner till tåget och åkte till jobbet.
Jobbade igår och stack im still stan efter jobbet.
Träffade jonas och vi satte oss på andrum där han åt, vi snackade en massa och hade det fruktansvärt trevligt. Gick till stadsbibblan och hängde där ett tag, sedan vandrade jag till millies för att träffa alla andra.
Satt kvar och snackade med milen, det kändes skönt. Du är en ängel.
Drog mej med tåget hem och sov.

5 aug, idag så ska jag dra mej ner till bussen snart. Ska jobba. Men imon blir det en hejdundrande dag med film och jonas som jag ser fram imot.
Hoppas denna dagaen går fort, orkar inte jobba. haha. Men ska jobba igen på lör sön. Sedan en vecka ledighet för att ladda upp inför skolan... Världens sämsta schema med, JAG DÖR!

Grattis Rebecka och Linn som fyller år idag med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...