torsdag 20 augusti 2009

No time for us

Idag var det en lektion, göttmos. Åkte till hulebäck efter skolan med brudarna. Kollade på när snise/olle/olivia spelade för ettorna. Sedan drog vi alla in till stan. Kollade lite på västtrafik och sånt, sedan stack jag till milen. Åt lite mat och tjötade.
Känner mej galet vresig idag. Vad är det med mej kan man ju verkligen undra. Jag undrar med, kanske vet jag lite varför och lite vet jag inte heller varför. Det känns dumt.
Har bakat en ananas paj precis så får hoppas på att den är god.

Snise ska nog börja våran klass, det känns förjävla roligt kan jag säga er!

Nu ska jag fortsätta och ha ont i magen, vara ledsen och sur. Sedan sova.
Bajs hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...