måndag 17 augusti 2009

Skolan, millies, klipptid...

Skolan började idag. Det betyder kaländer, ett hemskt schema och massa papper. Inte så mycket mer. Slutade efter det. har ny klassförståndare, Mia. Helt okej måste jag tycka men Per då. Jaja.
Ny samhäll lärare! WOHO. Helt jävla sjukt underbart. Ny engelska lärare som verkligen var på tiden eftersom man inte har lärt sej något på ett år, suck. Och ny historia lärare :( Fy usch. Anders var bäst. Jaja, så är det.

Efter skolan stack vi till millies. Massa folk droppade dit. Frida, Elin, Hanna, Boman, Alice, Dafne, Olivia, Alex, Kerstin, Felicia, Jonas... Ja en massa. Sjukt trevligt.

Elin och jag fixade klipptid idag med, känns spännande. Nästa onsdag bär det av! Wooho. Är sjukt trött och funderar på att sova snart men måste ju bara berätta en sak. Det är den 17 aug idag och det betyder att jag fyller år om exakt en månad och att om en måndad och en dag så spelar håkan på liseberg. WOOHO!

Nu kan jag nog sova tror jag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...