lördag 15 augusti 2009

Mycket har hänt..

Oj så mycket saker som har hänt det senaste, lite skrämmande nästan. Eller? Jo lite men ändå inte. Fast jo.
Igår var jag i alla fall med elin på begravning. Det var vackert och fint. Har inte så mycket mer att säga om det. Man känner sej alltid så tom efter sånt. Man tar inte så mycket förgivet. Mina ögon var helt simmiga. Elin jag älskar dej!

Göteborgskalaset håller ju hus nu. Har sett bra band, har hänt galna saker. Det har vart sena kvällar och igår köpte jag mej nya underkläder och en ny tröja som jag är mycket nöjd med.

Idag vet jag inte alls vad som händer. Vädret ska väl vara dåligt och jag känner mej trött och degig. Eller så är det min gröt som har lagt sej i magen precis så man blir helt palt lam. Så som man blir efter mat. Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...