tisdag 25 augusti 2009

Bäst

Helgen var galen, underbar och rolig.
Jobbade en stund på lördagen, stack till stan på kvällen. Träffade en massa folk inne i stan, sedan sov Frida, jag och hjalmar hos frida. Jätte mysigt! Söndag morgon vaknade jag upp, jag och frida skrattade gött tills hjalmar vaknade. Vi år chips och kollade på tv en sväng. Hjalmar stack för att repa och jag stannade kvar hos frida. Vi kollade på en mycket hemskt och bra film. Åt mackor och drack tea på gården. INGEN SNIGEL FICK JAG MED MEJ IN DENNA GÅNGEN, hehe!

Idag är det tisdag och snise började i våran klass idag. Sjukt kul! FESKO for life.
Åkte in till stan med allt folk idag, träffade daffson bland annat och en jävla massa andra. Helt galet faktiskt.
Fick i alla fall köpt mej en iPod idag, en grön, eftersom lönen ramlade in idag :) Super gött. Och imon klipper jag mej. Wooho!

Nu blir det snart so you think you can dance ;) Puss och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...