onsdag 13 maj 2009

Love sick



Igår kväll stack jag hem till Alex. Hoppade av på SKF där Alex och Gabbe var. Pojkarna stack in på coop för att köpa öl. Sedan stack vi hem till Alex där vi hade det trevligt med musik och gitarr spelande.


Sedan var det dags för Gabbe att åka hem, så vi gick ner tillsammans till spårisen.


Vinkade hejdå och så gick jag och Alex upp till honom och kollade på hell`s kitchen, haha.
Efter det kollades det jackass å sådära. Sedan var det dags att nana.
Mysigt att sova brevid någon.

Imorse trippade jag på tå, tog på mej mina kläder och sa hejdå till Alex, för jag var tvungen att sticka till skolan. Har haft Nationella Matte A prov idag, usch å fy. Var en aning trött idag, men man får hoppas på att jag hoppas får ett G i alla fall.

Annars så har dagen vart seg. Men har i alla fall kollat på Modevisningen i skolan, sjukt fina grejer! Riktigt kul att se.
Nu ska det läsas engelska bok så det ryker och kolla på samhällen. Usch för det jävla samhäll provet imon, jag kommer faila.
Kanske kan man göra om det på måndag då vi har buffertdag, får hoppas på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...