måndag 25 maj 2009

Lång helg

Onsdagen efter skolan drog jag med Josse, Hilding & Frida in till stan. Vi fixade grejer och köpte födelsedags present till Josses mamma. En super smart slev grej!
Sedan drog Hilding, och Kerstin och Elin kom. Vi drog hem till Josse och spenderarde kvällen med Tea, kakor, Film och mys på altanen.


Torsdagen jobbade jag en massa. Väl hemma bytte jag om för att möta Josse & frida på Mölndals bro. Vi stack på fest hos Martin. Jag & Frida sov där. Det var sjukt najs folk och det var party fram tills morgonen.


På morgonen Fredag, grejade vi i ordning huset sedan bar det av hem till Kertsin där Elin var. Vi pluggade en stund och stack och åt pizza som var super gött.
Sedan hem och somnade i soffan.


Lördagen gick jag upp, tog bajken till gammlamormor. Vi fikade med tea och macka. Tjötade och hade det finfint. Självklart hjälpte jag till att vattna blommorna på balkongen med :)

Sedan stack jag och köpte mej en kavaj för ynka 100kr, Jag är nöjd.

På kvällen stack jag hem till kusin Maj, 18 års fest.

Söndagen jobbade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...