tisdag 12 maj 2009

För mycket för tillfälligt

Hoho. Jag ska försöka, verkligen försöka men det går tyvärr lite segt.

Är inte riktigt in i rytmen, så att säga. Men får hoppas att jag ska göra bättre av mej snart.



Yeah yeah, lite för mycket i skolan, lite för lite pengar. Lite för mycket tankar som rusar genom skallen. Men allt ska väl bli bra?

Imon bitti vankas det nationella Matte A, usch jag som är usel.
På torsdag har jag Samhäll prov, och engelska uppsatts.

Önska mej lycka till någon?

På måndag så har vi ensamble uppvisning i skolan klockan halv 7 i Aulan (?), ni som är intresserade.
Vi tjejer i klassen ska spela The pretender med Foo fighters. Jag på El gura, som känns lite läskigt. Det är ju inte riktigt min grej.
Och så ska vi spela en låt allihopa. Jag ska sjunga på den låten vad jag vet.
Och jag och Kerstin ska sjunga duett...
Det bör ni komma och kolla på för all del!


En varm kram skulle sitta fint nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...