tisdag 19 maj 2009

Buffertdag, Esteter & Vårkonsert

Igår gick jag inte alls upp och gjorde provet. Jag gick istället upp och proppade i mej ibumetin och somna om. Mycket bättre så.
Stack till tåget till skolan, och i kållered hoppade min underbara Kerstin på. Hon kom instövlande och sa; Jag har svininfluensan och jag borde få ligga i karantän. Jag skrattade högt, Kvinnan framför oss börja vrida och vända på sej. Hon visste nog inte var hon skulle ta vägen. En annan kvinna i 50-års åldern skrattade åt oss.
Haha!

Vi stck och bytte ut Kerstins lovely shoes till nya.
Efter det bar det av till skolan.
Vi repade lite, som gick sådär. Sedan repade vi igen i aulan. Efter det satt vi ute vid Estet huset och bara var i det sköna vädret.


Vid kvart över 4 började allt genrep. Efter det stack vi och fixade oss lite käk. Pappa kom med Lillebror och jag gick och mötte Mamma och lillebror.

Konserten startade vid kvart i 7. Allt gick fint tycker jag. Jag och Kerstin var bra. :) Kerstin du är bäst, underbara människa! Tack!

Slutet gott, allting gott?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...