söndag 17 maj 2009

Helgen..



Fredagen spenderade jag i skolan, och hemma.

Lördagen begav jag mej till jobbet. Jobbade, jobbade å sedan drog jag mej in till stan. Mötte Frida och Josse. Frida och jag åkte hem till Kerstin där Elin var. Dom hade bakat snickerskaka å jag tog med mej chips. Vi snackade, kollade tv och bara var. Lyssnade på 90-tals musik med, det var tider det!
90-tals kväll snart FESK!
Pappa hämtade mej sedan på kvällen och vi åkte hem.

Idag åkte jag till jobbet. Jobba, jobba. Sedan hem.
Träffade Rebecka min goding. För vi har faktiskt namnsdag idag. Vi firade detta med Vindruvor och munkar. :)


Imon då jävlar Kerstin, vi ska sjunga bäst. Hoppas jag inte tabbar mej eller nått bara.
Winter song med Sara Bareilles och Ingrid Michaelson.
Ska ju spela el gura på The pretender med Foo fighters med, hur det nu ska gå :S

Imon bitti blir det samhäll provet för min del med, lycka till?

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...