torsdag 14 maj 2009

Go my own way


Dagen började med att försova mej. KA-TCHING!
Jaja, det var skönt att gå upp, äta frukost och läsa klart engelska boken i lugn och ro.
Sedan bar det av till skolan.
Engelska uppsats/prov på boken.

Bamba. Sedan pratade jag och Emilia med vår samhäll lärare angående provet. Så vi ska göra det på måndag när vi har buffertdag istället. Det känns lite bättre...
Sedan var det svenska, och efter det repade vi brudar i klassen på låten vi ska visa upp på måndag. Hoppas att det ska gå fint.
Sedan var skolan slut. Jag, Frida och Elin stack in till stan och åt på Millies. Mypys! Efter ett tag kom Josse och vi tjötade en massa.
Elin och jag stack till nordstan för att kolla in kläder, sedan blev det hemfärd.

Och nu händer verkligen ingenting.
Jag är trött och ska sova snart.

Till helgen blir det jobb på både lördag och söndag, för min chef ringde in mej och bad mej att jobba på lördag oxå. Så ja. Jobba blir det.
Även på torsdag och söndag nästa vecka och hela helgen därpå.
Men men, pengar sitter fint i min tomma plånbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...