lördag 22 januari 2011

Love Will Turn You Around

Såg Kleerup igår. Han spatserade mest bara runt. Han känns inte som en skön människa enligt mej, men vad vet jag?!
Såg Timo Räisänen´s gitarrist och Kristian Anttila.
Hur som helst gick allt smidigt och rätt lätt.

Kom hem och åt mat för att sedan somna framför Tv´n som allid.
Dags att klä på sej nu kanske. Duscha! Sedan ta på sej något tjusigt, för det är det som gäller idag och ikväll sänds P3 guld. Åh jösses! Rätt så underbart, det är en fin gala.
Såg precis till att pappa bandar det, ifall jag skulle vara iväg på vift eller om jag fortfarande skulle jobba. Vem vet?!
I alla fall, duschen och sedan något tjusigt.

För övrigt var jag ute och jobbade i mina nya skor igår. Skor från London, super fina. Tror jag ska slänga upp några bilder här senare eller imorgon eller så. Från mina saker jag inhandlade i London.

Hur som helst så träffade jag finaste Hanna Ryd igår eftersom hon var på Brew House och kollade läget, Även Anna och Fanny. Mums för dessa vackra kvinnor.

Snyggve, dvs Lisa Tavastila fyller även år idag. 19! Grattis min fina!
Nu ska jag slita mej.
Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...