fredag 21 januari 2011

Jobb ikväll och imorgon

Ho och hej. Dagen har vart fin och kommer nog fortsätta så hoppas jag.
Har i alla fall bestämt att vi skall ha "Kom igen Lena" låten nu till det sceniska och jag skall sjunga. Wooho, och så är det sista numret. Kommer bli as grymt. Vi har för övrigt med Outcast låten med Timo R. Underbart, The Beatles och annat mysigt kommer också att finnas. Vi har tema från 50-talet till 2000, stört fräckt kan jag lova.

Skall nu slänga på mej lite kläder, Sminka mej! Har inte burit smink på flera dagar så nu kommer jag känna mej extra fin, får man hoppas. Skall till Brew house, Patrik (Nästan min bror, kallar honom det) ringde mej härom dagen och frågade om jag vill jobba. Ska jobba i garderoben och kollade precis upp vilka som skall spela. Och det är tydligen något nytt band med Kleerup som heter Me And My Army samt ett Norskt gatupopband, John Olav Nilsen og Gjengen.
Blir nog bra kan jag tänka mej. Man får hoppas på att man hör lite :)
Dom för att peppa inför P3 guld som är imorgon, fattar jag det som och dom skall nog filma och spela in allt.

Imorgon skall jag med jobba, men då var det tydigen svarta byxor och skjorta som gällde. Så ingen aning vad som händer då.
Detta ska bli spännande, nu måste jag verkligen göra mej iordning. Om en halv timme åker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...