onsdag 19 januari 2011

Brännande

Är förbannad,
ledsen
och varm.

Tårarna tränger sej på
kroppen växlar värme titt som tätt.
Varm.Kall.Varm.Kall.

Vaknade, gick upp.
Svimmade nästan och bröt ut i tårar.
I min hand la pappa tabletter, tabletter efter som jag satt där ihop sjunken på golvet.
Jag hatar när det svartnar.
Imorse kom det så fort, jag blev så chockad.
Torkade bort de stora krokodil tårarna och skyndade mej ner till bussen.
Dagen gick bra.
Jag var varm sedan kall, kall och varm.

Kom hem och sov som en stock.
Min kropp, hejdå med dej och min mensverk.

Min religions lärare säger idag att jag skall ha prov imorgon. Blir så förbannad, för att betygen sätts på fredag. Imorgon skall jag göra det. Fick reda på det för en stund sedan, i helvete heller att jag kan göra det imorgon!
Nu ska jag släpa mej till sängen. Mina ögon gör så ont, för trötta ögon.
Brännande.

2 kommentarer:

  1. Siri <3
    Skolan är inte okej när dom håller på sådär!
    Jag blir fan sur här!
    Kom på idag att jag saknar dig. Du är en sån himla bra tjej va. Ville bara säga det.

    SvaraRadera
  2. Åh bella du är bäst! Jag saknar dej som bara den, hör av mej snart! puss!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...