söndag 30 januari 2011

Bara dårar rusar in

Inhandlade en ny väska samt en ny gosig kofta på röda korset igår, finaste fynd stället! Det var även rea på change så köpte mej en super fin Bh samt trosor, nöjd. Svar: JA! Och köpte min efterlängtade grej på monki häromdagen.
Inte så mycket mer köpande för min del, känner mej nöjd.
Skall nog till och med rensa en massa i veckan, garderoben!

För övrigt var kvällen igår fin, dock så har jag inte lika trevliga armar idag. Paljetter och jag är inte goda vänner, speciellt inte när dom skär upp halva armarna och gör riv märken. Inte okej!

Har tvättat lite, äntligen! Har inte tvättat sen innan London, en evighetsedan! Tur då att man har utbud, garderoben min kära vän.
På lördag blir det dansdansdans, Jimmie skall ha 20-tals tema. Hur najs som helst. Galet! Frida skall vara min kavaljer, eller? Hoho.
På med finfina kläder och lösögonfransar, om jag nu lyckas. Jag som är så kass. Haha.

Strax sova, eller fan skulle duscha. En morgon dusch får det bli! Kanske skall jag trotsa vädret imorgon igen? Jeans jackan är iallafall framme och har vart i bruk i två dagar. Intensivvecka, Musik hela veckan. Skall bli helt jävla underbart och efter skolan skall jag och Bella baka något mysigt.

Känner mej lycklig.
Löjligt.
Jobbigt!
Alltid är allt upp och ned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...