tisdag 4 januari 2011

London calling!

Har städat som en dåre idag, men självklart är det inte färdigt ännu. Kilade ner till Kungsmässan och köpte mej en fiffig grej man kan ha runt halsen, en sådan man slänger i mobilen i och eventuellt lite mer om det finns plats för det.
Växlade även in mina pengar till pund. Mysigt med utländska pengar!
Har även träffat Josephine en sväng påväg ner till tappen, vi ordnar dejter ibland då vi tar lite luft och eventuellt går till tappen för att köpa någon mysigt, för fint.

Imoron skall jag upp och tvätte klockan 07.00, ser verkligen fram emot det. Höhö. Men men, kanske dags att gå upp tidigt någon dag trotts allt. Ska slänga en massa skräp, diska och städa iordning då med så det blir nog bra. När allt är klart ska jag, pappsen och lillebror åka till Farmor och sedan kila förbi faster Anna i samma veva. Träffa finaste kusinerna och ha det trevligt!
På Torsdag ska jag upp till Gammlamormor, Mammsen och familjen kommer oxå dit. Lite julaftonsfirande och firande för gamlis som fyllde 88 härom dagen. På kvällen skall jag hem till Felicia med alla tjejerna, och på fredag morgonen bär det av.
Förväntansfull så det står härliga till!

För övrigt så köpte jag en underbar klänning igår som jag har grägglat över i några veckor. Åh vad jag är nöjd och självklart skall den få följa med mej till london!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...