torsdag 1 oktober 2009

Onsdag och torsdag, allt i ett!

Igår vaknade jag runt 12-tiden eftersom jag inte var i skolan. Gick upp och åt någon macka eller två, sedan så började jag städa i mitt rum efter som det såg ut som fan. Det övergick till att börja med gaderoben med... Jösses, alltid gör jag det, men ack så fint det blir! Trött som gatan efter det stack jag ner till kungsmässan för att kolla på halsduk som jag tyvärr inte hittade, men hittade kalasbyxor och 2 armband istället, yamme! Fick sms av frida som ville ha mej in till stan så jag stack. Tåg in till stan och hittade en gosig frida med min jacka som jag fick tillbaka.

Vi stack till java och jag åt en smörgås, fan vad hungrig jag var! Sedan blev det chai-te och banankaka, fint. Vi bestämde oss för att kila till frida och jag skulle sova där. Vi kollade på män som hatar kvinnor. Jösses amalia så bra. SJUKT! Jaja. Sov hos frida, vaknade av att jag låg och gosade med henne, var ca 2cm från hennes mun när jag kände på hennes hår och upptäckte. JÖSSES jag var nära på att kyssa frida. Fan vad vi garvade åt det i morse när jag berättade det. Händer alltid sjuka saker! Men men, fin vänskap? Ohja. Bara det att jag trode att det var någon annan. haha.

Skola idag i alla fall. Gick helt okej, ska sjunga Ba ba ba med miss li på lördag samt spela på en annan låt, kommer nog bli bra hoppas jag. Måste bara öva lite. När jag kom hem stack jag med min keybord under armen till claes/clas olsons för att hitta en kabel, strömgrej till keyborden i alla fall. Fick hittat en och stack hem. Fixade mej lite foooood så att säga sedan så fortsatte jag att städa det som var kvar sen igår. Herre jävlar, det har aldrig vart så jävla rent som det är i mitt rum. Skulle fan kunna tänka mej att slicka på mitt golv, eller lägga mej där naken. SJUKT. Haha, eller så är det jag som är lite knas?. Jaja rent och fint är det nu... Skulle ju gjort 2 läxor idag, jag hatar mej själv. En borde jag kanske kunna klura ut tills imon?.USCH, jag är så jävla trött på allt. Skolan kan dö. Nej nu ska man inte vara sån, men ändå! ÅÅh, jag orkar inte. Först ska man la ta hand om sej själv? Och då säger jag att det var det jag orkade med idag, inte oxå någon jävla läxa. Suck, Jag blir trött på mej.

Man får se vad som händer imon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...