torsdag 15 oktober 2009

Vad händer?

Känns lite bättre igår, klart jag vet att man inte kan ändra sej sådär. Jag menar folk tycker ju om en för att man är det man är.
Men ändå knackar frågan på min dörr. Och väntar på något slags svar sådär. Försvinn!

Känner mej förvirrad, vill sova med någon och inte vara ensam.
Är det hösten? Ja hösten påverkar jävligt mycket, men det är inte roligt längre. Saker och ting händer ju under hösten med. Sommaren är inte perfekt heller, men ack så mycket bättre.

Hoppas men tror inte, vågar inte hoppas fast jag så gärna vill. Kanske skulle det inte funka ändå?


...Har i alla fall träffat Jimmy och Simon idag, det var mysigt. Snart är det helg och jag ska vara hemma, eller inte hemma men inte jobba i alla fall. Kanske blir det underjorden?. Ja man får väl se vad som sker och händer.

Nästa vecka ska jag träffa Gabriel och eventuellt bo hos Kerstin några dagar med brudarna.

:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...