söndag 18 oktober 2009

Helg

Fredag mötte jag upp Felicia på café java. Sedan så kom Snisen, Elin och Frida. Snisen drog och vi stack hem till Frida. Felicia kilade hem och vi kollade på Idol och åt chips. Fridas far hade lagat en super god fisk och skaldjursoppa, yamme!
Jag kilade hem och var hemma vid 00-tiden

Lördag satt jag hemma och pluggade sedan drog jag mej in till stan. Träffa Felicia och Frida på java.. Tjötigt ja. Vi drog oss hem till Kerstin där Alex oxå var, sjukt glad över att se honom :) Vi åt mysig middag som dom hade lagat. Elin kom och vi kollade på film. Drog mej hem till Emilia...

Kvällen och dagen får vara ett mysterium ;)
Klura på den ni.
Men attans så kul.

Imon efter skolan blir det badminton med grannen sedan ska jag hem och bo hos kerstin i en vecka med brudarna. Kameran ska med. Galenheter kommer det bli. Plugg och myspys.
Tjoflöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Musik, vänner, kläder och vardagen. Finns inte mycket mer och säga nu...